AEG L71470FL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L71470FL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

AldaW 27-02-2013
Geschreven voor: AEG L71470FL

Prima prijs/kwaliteit verhouding. Tot nu toe nooit problemen mee gehad. Duidelijk programma en bij kleine wasjes kort hij zelf het programma in waardoor het wasprogramma niet onnodig lang er over doet. Wij zijn er tevreden over, en vinden het dan ook zeker een aanrader!

WiBru 15-02-2013
Geschreven voor: AEG L71470FL

Een uitstekende machine voor een betaalbare prijs. Soms valt het was resultaat wat tegen, maar de meeste tijd voldoet de machine prima en is goed geruisloos.

Maarten54321Maarten 13-02-2013
Geschreven voor: AEG L71470FL

De laaddeur is klein vergeleken met mijn vorige AEG.
De bediening is gemakkelijk en overzichtelijk.
Het is jammer dat je geen 90 graden was kan doen omdat deze gelijk 3 uur duurt.

Roelpaulissen 13-02-2013
Geschreven voor: AEG L71470FL

Voor een niet al te dure prijs, vinden wij dit een goede wasmachine met veel mogelijkheden. Over de duurzaamheid kunnen we nog niet veel zeggen, omdat we hem pas een paar maanden hebben.

Familie Aggenbach - DEN HELDER 18-08-2012
Geschreven voor: AEG L71470FL

Voortbordurend op de vroegere AEG LAVAMAT, een bovenlader met een aparte centrifuge, waarvan wij het nog steeds jammer vinden dat deze machine niet meer wordt gemaakt, hebben wij besloten om - toen onze BAUKNECHT het na ruim 12 jaar trouwe dienst begaf - wederom een AEG LAVAMAT aan te schaffen van het huidige model. Het is een niet al te grote, makkelijk bedienbare machine, doch in vergelijking met onze vorige wasmachine vallen 2 zaken op, n.l. dat, wanneer er eenmaal een wasprograqmma is gestart, het deurtje niet meer kan worden geopend voor 'vergeten' wasstukken. Ook een aparte centrifugebeurt duurt maar liefst 17 minuten, en kan niet worden ingekort, zoals dat bij andere wasprogramma's wel het geval is. Verder zijn we prima tevreden met het apparaat, en hopen er nog vele jaren plezier van te hebben.

Sjoerd en Sharon 17-08-2012
Geschreven voor: AEG L71470FL

De wasmachine is groter dan onze vorige wat ook zeer veel voordeel al met zich mee brngt. HEt wasresultaat is naar wens en we kunnen nu meer tegelijk wassen. Daarnaast ook vele mogelijkheden beschikbaar waardoor je je eigen programma zo kan instellen. Een druk op de knop en het is geregeld. Alles spreekt voor zich en je hebt snel een wasje aan staan. Hij ziet er natuurlijk niet anders uit dan andere wasmachines maar in een oog opslag weet je waar je wat in kan stellen.

Kort om een zeer tevreden klant met een goede wasmachine